SVE NA SNIŽENJU Već danas možete imati robu
BESPLATNI PRIJEVOZ Za kupnju iznad 50,00 €
KUPNJA BEZ RIZIKA Besplatna zamjena robe
Vraćanje robe Mogućnost povratka u roku od 30 dana

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

  1. UVODNE ODREDBE

    1. Ovi opći uvjeti poslovanja (u daljnjem tekstu također kao „Uvjeti poslovanja“) tvrtke King Stores d.o.o., sa sjedištem Palackého třída 666/23, Královo Pole, 612 00 Brno, ID broj: 059 49 971, zapisanim u obrtnom registru nadležnog županijskog ureda u Brnu, odjel C, uložak C 99119 (u daljnjem tekstu također kao „Prodavatelj“) djeluju u skladu s člankom § 1751 stavak 1 zakona br. 89/2012 Sb., Građanski zakonik (u daljnjem tekstu također kao„Građanski zakonik“)koji određuje uzajamna prava i obaveze ugovornih stranaka nastale na temelju kupoprodajnog ugovora (kupoprodajni ugovor u daljnjem tekstu također kao „Ugovor“) sklopljenog između Prodavatelja i druge fizičke osobe (u daljnjem tekstu također kao „Kupac“) putem Prodavateljeve Internet trgovine. Internet trgovina nalazi se na web stranici https://www.fashionking.hr/ (dalje u testu također kao „E-trgovina“).

    2. Uvjeti poslovanja ne primjenjuju se u slučajevima kada je osoba koja planira kupnju robe od Prodavatelja pravna osoba ili osoba koja prilikom narudžbe djeluje u sklopu svoje tvrtke ili samostalnog trgovačkog društva.

    3. Odredbe Općih uvjeta poslovanja sastavni su dio Ugovora. Ugovor i Opći uvjeti poslovanja ustanovljeni su na hrvatskom jeziku. Ugovor je moguće sklopiti na hrvatskom jeziku.

    4. U Ugovoru je moguće dodati odredbe koje nisu dijelom Općih uvjeta poslovanja te ona imaju prednost pred odredbama u Općim uvjetima poslovanja.

    5. Tekst dotičnih Općih uvjeta poslovanja može se nadopunjavati ili mijenjati od strane Prodavatelja. Ovom odredbom ne dira se u prava i obaveze postignute u trenutku nakon perioda isticanja prethodnih Uvjeta poslovanja.

    6. Slanjem narudžbe i njenim naknadnim potvrđivanjem iste putem E-trgovine potvrđujete da ste upoznati s ovim odredbama i da se s njima slažete. Kupnjom robe Kupac potvrđuje da je upoznat s Općim uvjetima.

  1. KORISNIČKI RAČUN U E-TRGOVINI

    1. Na temelju registracije Kupca provedene u sklopu E-trgovine, Kupac ima pravo pristupati svom korisničkom sučelju. Preko svog korisničkog sučelja Kupac može naručivati robu (u daljnjem tekstu također kao „Korisnički račun“). Kupac također može naručivati robu bez registracije direktno putem E-trgovine.

    2. Prilikom registracije na stranici E-trgovine, Kupac je dužan navesti sve ispravne i važeće podatke. Podatke navedene u Korisničkom računu Kupac je dužan ažurirati ukoliko se neki od njih izmijeni. Podatke koje Kupac navodi u Korisničkom računu i prilikom narudžbe robe su od strane Prodavatelja smatrani istinitima.

    3. Pristup Korisničkom računu osiguran je putem korisničkog računa s korisničkim imenom i lozinkom. Kupac je dužan čuvati u tajnosti podatke potrebne za pristup korisničkom računu.

    4. Kupac nema pravo dati pristup svome Korisničkom računu trećim osobama. Ukoliko Kupac ipak omogući trećoj osobi pristup svojim podacima za Korisnički račun, Prodavatelj ne odgovara za bilo kakvu zloupotrebu Korisničkog računa od strane trećih osoba.

    5. Prodavatelj može otkazati Korisnički račun i to isključivo u slučajevima kada Kupac prestane koristiti svoj Korisnički račun ili pak u slučaju da Kupac prekrši svoje obaveze iz Ugovora (uključujući i Opće uvjete poslovanja).

    6. Kupac treba imati na umu kako njegov Korisnički račun ne mora biti dostupan za korištenje neprekidno, posebice u slučajevima kada je Prodavatelj dužan provesti hardversko ili softversko održavanje kao primjerice održavanje hardverske ili softverske opreme od strane trećih osoba.

  2. SKLAPANJE KUPOPRODAJNOG UGOVORA U E-TRGOVINI

    1. Cjelokupna prezentacija robe u E-trgovini je informativnog karaktera i Prodavatelj nije obavezan sklopiti kupoprodajni Ugovor vezan uz određen komad robe. Članak § 1732 stavak 2 Građanskog zakonika u ovom se slučaju ne primjenjuje.

    2. E-trgovina nudi informacije o određenim komadima robe i to uključuje podatke o cijenama. Cijene robe navedene su zajedno sa porezom na dodanu vrijednost i svim ostalim naknadama izuzev cijene za dostavu robe na adresu Kupca i naknade za plaćanje pouzećem. Cijena robe važeća je tijekom razdoblja kada se prikazuje u E-trgovini. Ovom odredbom nije isključena mogućnost da Prodavatelj sklopi individualni Ugovor s posebno ugovorenim uvjetima.

    3. E-trgovina također sadrži informacije o troškovima koji se odnose na pakiranje i dostavu robe.

    4. Za narudžbu robe Kupac je dužan ispuniti formular u E-trgovini. Formular narudžbe sadrži posebno informacije o:

      1. naručenoj robi koju Kupac „stavi“ u elektroničku košaricu E-trgovine;

      2. kontakt podatke Kupca (ime i prezime, adresu prebivališta, adresu za dostavu narudžbe, telefonski broj, e-mail adresu);

      3. načinu plaćanja Prodajne cijene robe, podatke o traženom načinu dostave naručene robe i informacije o troškovima vezanim uz dostavu robe (u daljnjem tekstu također kao „Narudžba“).

    5. Prije upućivanja Narudžbe Prodavatelju, Kupcu je omogućeno kontrolirati i mijenjati podatke koje je upisao u Narudžbu, s posebnim naglaskom na sigurnosnu provjeru i ispravak grešaka koje su nastale prilikom ispunjavanja Narudžbe. Narudžba se šalje Prodavatelju odabirom gumba „Pošalji narudžbu“. Podaci navedeni u Narudžbi od strane Prodavatelja su smatrani ispravnima. Prodavatelj će u najkraćem mogućem roku nakon zaprimanja Narudžbe Kupcu potvrditi narudžbu putem elektroničke pošte i to na adresu koju je Kupac naveo u svom Korisničkom računu ili u Narudžbi (u daljnjem tekstu također kao „E-mail“).

    6. Prodavatelj zavisno o karakteru Narudžbe (količina robe, visina iznosa računa, predviđen trošak dostave) ima pravo zatražiti Kupca za dodatnu potvrdu Narudžbe (primjerice pismeno ili telefonski).

    7. Ugovorni odnos između Prodavatelja i Kupca nastaje prilikom primitka Narudžbe (njenim akceptiranjem) koja je Prodavatelju poslana od strane Kupca elektroničkom poštom na E-mail adresu.

    8. Kupac je suglasan s korištenjem komunikacijskih uređaja na daljinu prilikom sklapanja Ugovora. Troškove Kupca nastale prilikom korištenja komunikacijskih uređaja na daljinu u skladu sa sklopljenim Ugovorom (troškovi spajanja na Internet, troškovi telefonskog poziva) nadoknađuje sami Kupac.

    9. U slučaju da Prodavatelj ne može ispuniti neke od zahtjeva navedenih u Narudžbi Kupcu se na elektroničku adresu šalje zamjenska ponuda s navedenim mogućim varijantama za alternativnu Narudžbu te ona iziskuje suglasje Kupca.

    10. Izmijenjena se ponuda smatra novim prijedlogom Ugovora, a Ugovor je u takvom slučaju sklopljen tek potvrdom Kupca na e-mail adresu Prodavatelja.

    11. U slučaju da je došlo do očite tehničke pogreške od strane Prodavatelja prilikom navođenja cijene robe u E-trgovini ili pak u procesu naručivanja, Prodavatelj nije dužan dostaviti robu Kupcu koji se susreo s očitom greškom u navođenju cijene iako je potvrda o Narudžbi poslana u skladu s Uvjetima poslovanja. Prodavatelj je dužan obavijestiti Kupca ako cijena navedena za robu u E-trgovini ili tijekom naručivanja više nije ažurirana. Ako se Kupac ne slaže s povećanjem cijene, Prodavatelj zadržava pravo odustati od Ugovora.

    12. Narudžbe koje nisu potvrđene putem e-maila moguće je otkazati. Ukoliko Kupac želi otkazati Narudžbu i nakon potvrde putem e-maila, započinje se postupak otkaza Ugovora u skladu s Člankom 7 Općih uvjeta poslovanja.

    13. Kupac je suglasan s korištenjem komunikacijskih uređaja na daljinu prilikom sklapanja Ugovora. Troškove nastale prilikom korištenja komunikacijskih uređaja na daljinu u vezi sa sklapanjem Ugovora (troškovi spajanja na Internet, troškovi telefonskih poziva) snosi sami Kupac, dok se istovremeno troškovi ne razlikuju od osnovne tarife.

  3. CIJENA ROBE I UVJETI PLAĆANJA PREKO E-TRGOVINE

    1. Cijena robe u E-trgovini i odgovarajuće troškove nabavke robe Kupac može nadoknaditi Prodavatelju na temelju uvjeta navedenih na https://www.fashionking.hr/dostava-i-placanje.

    2. Zajedno s kupoprodajnom cijenom Kupac je dužan platiti Prodavatelju troškove vezane uz pakiranje i dostavu robe po dogovorenoj cijeni. Ukoliko nije izričito navedeno drugačije, smatra se da u Kupoprodajnu cijenu pripadaju i troškovi dostave robe.

    3. Prodavatelj od Kupca ne traži predujam niti slične naknade. To se ne odnosi na odredbu iz čl. 4.8 Općih uvjeta poslovanja koja se tiče dužnosti platiti naknade troškova Kupoprodajne vrijednosti unaprijed.

    4. U slučaju plaćanja gotovinom ili prilikom plaćanja pouzećem Kupoprodajna se cijena podmiruje na licu mjesta.

    5. U slučaju bezgotovinskog plaćanja Kupoprodaja se cijena naplaćuje odmah prilikom plaćanja kreditnom karticom ili aplikacijama za mobilno plaćanje.

    6. Radnim se danima smatraju svi dani s iznimkom subote, nedjelje, državnih praznika i ostalih blagdana i to na temelju zakona br. 245/2000 Sb., o državnim i ostalim praznicima, značajnim danima i neradnim danima navedenim u ovoj odredbi.

    7. Robu koja je na zalihama u skladištu Prodavatelj u slučaju plaćenih troškova šalje već idući radni dan nakon primitka Narudžbe. U slučaju bezgotovinskog plaćanja Prodavatelj robu koja je na skladištu šalje već idući radni dan nakon primitka pripadajućeg iznosa na bankovni račun. 

    8. U iznimnim slučajevima Prodavatelj ima pravo tražiti uplatu pripadajućeg iznosa troškova narudžbe ukoliko od strane Kupca ne dođe do potvrde Narudžbe ili pak u slučaju da su troškovi veći od HRK.

    9. Prodavatelj ima pravo na izradu različitih kupona za popuste s kodovima koje, osim kupca, može iskoristiti i treća osoba, a ne isključivo dotični Kupac. Visina popusta kao i duljina trajanja kupona uvijek je pismeno zabilježena na konkretnom kuponu ili reklami. Kupone za popust odnosno kodove nije moguće koristiti istovremeno niti kombinirati.

    10. Prodavatelj na temelju uplate provedene u skladu s Ugovorom Kupcu izručuje fiskalni račun – fakturu. Fiskalni račun – faktura izdaje se nakon podmirivanja troškova robe i šalje se u elektroničkom obliku na elektroničku adresu Kupca ili pak istovremeno s robom. 

  4. PRIJEVOZ I DOSTAVA ROBE NARUČENE PREKO E-TRGOVINE

    1. U slučaju da se dostava obavlja na posebni način koji je izričito zatražio Kupac, Kupac sam snosi rizik i eventualne dodatne troškove u vezi s dotičnim načinom dostave.

    2. Ukoliko je Prodavatelj obavezan na temelju Ugovora dostaviti robu na lokaciju određenu u Narudžbi, Kupac je dužan preuzeti robu prilikom njene dostave.

    3. U slučaju da je zbog propusta Kupca robu potrebno Dostaviti više puta ili na način koji se razlikuje od onog navedenog u Ugovoru, Kupac je dužan nadoknaditi troškove vezane uz ponovljenu dostavu odnosno drugi način dostave. Prilikom preuzimanja robe od dostavljača Kupac je dužan provjeriti zaštitni omot robe i u slučaju bilo kakvih oštećenja obavijestiti o tome dostavljača. U slučaju uočavanja nepravilnosti u načinu na koji je paket zaštićen Kupac ima pravo odbiti primitak paketa od dostavljača.

    4. Detaljne informacije o dostavi (tj. cijena i vrijeme stizanja paketa) navedeni su na Internet stranici https://www.fashionking.hr/dostava-i-placanje

  5. POVLAČENJE IZ UGOVORA (POVRATAK ROBE)

    1. Kupac treba imati na umu da na temelju odredbe § 1837 Građanskog zakonika, između ostalog, nije moguće odustati od Ugovora o dostavi:

      1. robe koja je izrađena po želji Kupca ili za njegovu osobu;

      2. robe koja ima kratak rok trajanja;

      3. robe koja je nakon isporuke nepovratno pomiješana s nekom drugom robom:

      4. zapakirane robe s koje je kupac skinuo zaštitnu ambalažu te iz higijenskih razloga više ne može biti vraćena;

      5. o popravku ili održavanju provedenom na lokaciji određenoj Kupcem i na njegov zahtjev; to ne vrijedi u situacijama kada se obavljaju intervencije koje nisu tražene ili u slučaju dostave drugih nego traženih rezervnih dijelova.

    2. Ne radi li se o slučaju navedenom u čl. 7.1. Općih uvjeta poslovanja ili neki drugi slučaj u kojem se od Ugovora ne može odustati, Kupac u skladu s odredbom § 1829 stavak 1 Građanskog zakonika ima pravo odustati od Ugovora najkasnije trideset (30) dana od preuzimanja robe, a u slučaju da je ugovorena ispostava više vrsta ili dijelova robe, rok se računa od primitka posljednjeg komada robe. Odustanak od Ugovora Prodavatelju mora biti poslan u potonje navedenom roku. Povlačenje iz Ugovora Kupac može prijaviti ispunjavanjem formulara navedenom na stranici E-trgovine https://www.fashionking.hr/oblik-povlacenje-iz-ugovora i poslati na adresu prodavatelja ili na e-mail adresu Prodavatelja bok@fashionking.hr

    3. U slučaju povlačenja iz Ugovora na temelju čl. 7.2 Općih uvjeta poslovanja, cjelokupan se Ugovor poništava. Kupac mora vratiti robu Prodavatelju najkasnije trideset (30) dana nakon slanja Povlačenja iz Ugovora Prodavatelju. Roba ne smije biti oštećena, korištena ili na bilo koji način učinjena neuporabljivom od strane Kupca te takva mora biti vraćena Prodavatelju. Odustane li Kupac od Ugovora, tada snosi Kupac troškove vezane uz povrat robe Prodavatelju čak i u slučaju da roba zbog svojih karakteristika ne može biti vraćena običnom poštom. Roba koja se Prodavatelju vrati pouzećem neće biti preuzeta od strane Prodavatelja.

    4. U slučaju povlačenja iz Ugovora na temelju čl. 7.2 Općih uvjeta poslovanja Prodavatelj će primljeni novac vratiti Kupcu do četrnaest (14) dana od njegova povlačenja i to istim načinom na koji je Prodavatelj od Kupca primio novac. Prodavatelj također ima pravo vratiti uplatu Kupcu već pri povratu robe od strane Kupca ili pak nekim drugim načinom ukoliko Kupac s navedenim ne bude suglasan ili mu to stvori druge troškove. Odustane li Kupac od Ugovora, Prodavatelj nije dužan vratiti primljeni novac Kupcu prije nego što Kupac vrati robu.

    5. Prodavatelj ima pravo prebiti iznos naknade štete koja se dogodila na robi s Kupovnom cijenom.

    6. U slučajevima kada u skladu s člankom § 1829 stavak 1 Građanskog zakonika Kupac ima pravo odustati od Ugovora, Prodavatelju je također opravdan odustati od Ugovora u bilo kojem trenutku sve do preuzimanja robe od strane Kupca. U tom slučaju Prodavatelj vraća Kupcu primljeni novac bez neopravdane odgode bezgotovinski na račun koji je naveo Kupac.

    7. Ukoliko je Kupac uz robu dobio i dar, darovni ugovor između Prodavatelja i Kupca sklopljen je uz rezolutni uvjet. Dođe li do odustanka Kupca od Ugovora, darovni ugovor prestaje vrijediti i Kupac je obavezan zajedno s robom Prodavatelju vratiti i dar.

  6. PRAVA U SLUČAJU OŠTEĆENE ROBE I GARANCIJA KVALITETE

    1. Prava i obaveze ugovornih stranaka u vezi jamstva za ispravnost prodane stvari vode se odgovarajućim pravnim propisima (posebice člancima § 1914 do 1925, § 2099 do 2117 te § 2161 do 2174 Građanskog zakonika i zakonom br. 634/1992 Sb. o zaštiti potrošača s izmjenama i dopunama). Za darove koje je Kupac besplatno dobio od Prodavatelja ne vrijedi garancija za robu niti zakonsko osiguranje izvan zakona.

    2. Prodavatelj je odgovoran za to da roba prilikom njena preuzimanja od strane Kupca nema materijalnih nedostataka. Odgovornost za pravilno ispunjenje odnosi se samo na robu kupljenu od strane Kupca kod Prodavatelja. Prodavatelj je prije svega odgovoran da roba koju Kupac preuzima u trenutku preuzimanja:

  1. ima karakteristike robe o kojoj su stranke postigle sporazumni dogovor, a nedostaje li dogovor, tada roba mora imati karakteristike kakve je Prodavatelj ili proizvođač naveo i opisao ili pak kakve je Kupac očekivao s obzirom na karakteristike robe i na temelju reklame;

  2. ima određenu svrhu koju je Prodavatelj naveo ili svrhu za koju se taj tip robe obično koristi;

  3. nalazi se u odgovarajućoj količini, veličini ili masi te

  4. roba odgovara zahtjevima pravnih propisa.

    1. Odredbe navedene u čl. 8. Općih uvjeta poslovanja ne primjenjuju se za robu:

  1. prodavanu za nižu cijenu zbog oštećenja zbog kojeg je postavljena niža cijena;

  2. na istrošenost uslijed uobičajenog korištenja robe;

  3. koja je istrošena uslijed čestog korištenja robe i čije se oštećenje odnosi na istrošenost koju je roba vidljivo imala u trenutku preuzimanja od strane Kupca.;

  4. ili je roba sama takvih karakteristika.

    1. Pojavi li se oštećenje u roku od šest mjeseci nakon preuzimanja, smatra se da je roba bila oštećena već prilikom njena preuzimanja Kupac ima pravo na nadoknadu štete koja se na oštećenoj robi pojavi u periodu od 24 (dvadeset i četiri) mjeseca nakon preuzimanja. Kupac ima pravo iskoristiti mogućnost servisa u periodu od 12 (dvanaest) mjeseci nakon preuzimanja. Ukoliko je na robi, njenom omotu, općim karakteristikama ili reklami u skladu s pravnim propisima naveden rok do kojeg je robu potrebno iskoristiti i u kojem se jamči ispravnost stvari, to znači da je vremenski ograničen period jamstveno osiguranog iskorištavanja stvari. (u daljnjem tekstu također kao „Garancijski rok“).

    2. Prava iz rezolutnog ugovora Kupac iskorištava kod Prodavatelja na adresi njegova sjedišta, putem Korisničkog računa, online putem formulara ili u radnji Prodavatelja.

    3. Za korištenje prava radi materijalnih nedostataka (u daljnjem tekstu također kao „Reklamacija“) nužno je:

      1. Prijaviti se na Korisnički račun, ondje označiti odgovarajuću Narudžbu na koju će se Reklamacija odnositi i potom ispuniti reklamacijski formular ili

      2. Kupac koji nema otvoren Korisnički račun ispunit će formular na https://www.fashionking.hr/oblik-za-reklamaciju, naknadno će mu biti poslana poruka na E-mail adresu koja je kod Prodavatelja zabilježena uz naveden broj Narudžbe. Kupcu će Prodavatelj na E-mail poslati vezu putem koje će se moći ispuniti reklamacijski formular ili

      3. Ispuniti reklamacijski formular u poslovnoj prostoriji Prodavatelja.

    4. Reklamacijski formular sadrži sljedeće podatke:

  1. ime i prezime Kupca;

  2. adresu Kupca na koju je roba bila dostavljena;

  3. telefonski broj Kupca;

  4. e-mail adresu Kupca;

  5. broj narudžbe u kojoj je naručena roba bila naručena;

  6. broj fiskalnog računa/fakture;

  7. popis robe koja se reklamira i

  8. detaljan opis oštećenja;

  9. adresu na koju reklamirana roba mora biti natrag poslana.

    1. Ukoliko se Reklamacija procijeni opravdanom, Kupac ima pravo na naknadu štete koju je pretrpio prilikom ostvarivanja svojih prava. Ne iskoristi li Kupac svoje pravo na nadoknadu do sedam mjeseci od dana preuzimanja oštećene robe, njegovo pravo na nadoknadu troškova za ostvarivanje svojih prava prestaje.

    2. Prodavatelj informira Kupca o primitku Reklamacije najkasnije tri dana od njenog primitka i to putem e-maila. Reklamaciji se mora postupiti najkasnije u roku od trideset (30) dana od njenog primitka.

    3. Prodavatelj Reklamaciju neće uvažiti, između ostalog, ako je Kupac baratao robom na neprilagođen način koji nije opisan u uputama za upotrebu, ako je roba onečišćena ili su njeni dijelovi prljavi, ako je Kupac zatražio prava zbog materijalnih nedostataka nakon zakonom određenog perioda ili isteka Garancijskog roka. Prodavatelj također ima pravo odbiti Reklamaciju u slučaju da roba nije predana u skladu s higijenskim propisima i općenitim higijenskim normama.

    4. Ukoliko Reklamacija od strane Prodavatelja bude priznata i uvažena te se istovremeno neće raditi o bilo kakvom kršenju Ugovora, Kupcu će biti ponuđeno sniženje Kupovne cijene, dostavljena nova roba ili vraćena Kupovna cijena.

    5. Kupac je dužan preuzeti robu, za koju je podnesen zahtjev za reklamaciju, ili novu robu u roku od četrnaest dana od dana dostave zahtjeva Prodavatelja.

  1. OSTALA PRAVA I OBAVEZE UGOVORNIH STRANAKA

    1. Kupac postaje vlasnikom robe kada plati njenu punu cijenu.

    2. Prodavatelj prema Kupcu nije obavezan nikakvim kodeksom ponašanja u odnosu na članak § 1826 stavak 1 st. e) Građanskog zakonika.

    3. Prodavatelj ostvaruje postupak rješavanja primljene žalbe putem e-mail adrese bok@fashionking.hr. Informaciju o postupku rješavanja žalbe Kupca Prodavatelj šalje na e-mail.

    4. Za izvansudsko rješavanje spora s mušterijom zaslužna je Sud časti Hrvatske obrtničke komore sa sjedištem Ilica 49/II., 10000 Zagreb, te na Internet adresi: https://www.hok.hr/sud_casti. Obrazac za izvansudsko rješavanje spora između Prodavatelja i Kupca nalazi se na Internet adresi pod nazivom „Online platforma“.

 

    1. Prodavatelj snosi rizike promjene uvjeta navedene u članku § 1765, stavak 2 Građanskog zakonika.

  1. Zaštita prava intelektualnog vlasništva

    1. Logo Prodavatelja, robna marka „fashionking“ kao i tvrtka Prodavatelja isključivim su vlasništvom Prodavatelja. Kupac nema pravo bez pismenog odobrenja koristiti logo i poslovanje Prodavatelja. Nazivi i marke proizvoda, robe, firmi i društava mogu biti registrirani zaštitnim znakom odgovarajućeg vlasnika.

    2. Sadržaj E-trgovine u koji je moguće uključiti tekstove, fotografije, videe, slike, logotip i ostalo, kao i sadržaj vezanih online i tiskanih medija kao što su propagandni letci, oglasi itd. uključujući programsku opremu E-trgovine i ovih Općih uvjeta poslovanja zaštićeni su autorskim, a mogu biti zaštićeni i ostalim pravima Prodavatelja ili trećih osoba.

    3. Sadržaj od strane Kupca i Korisnika ne smije biti izmjenjivan, kopiran, umnožavan, proširivan niti iskorišten od treće strane u bilo kakvu svrhu bez pismenog odobrenja Prodavatelja. Posebice je zabranjeno bez prethodnog pismenog odobrenja Prodavatelja na naplatu ili bez nje davati pristup fotografijama ili tekstovima koji se nalaze u E-trgovini.

    4. Za kršenje zakonskih prava Prodavatelja koje se odnose na prava intelektualnog vlasništva Prodavatelj će postupati u skladu sa zakonom br. 121/2000 Sb., autorski zakon, s izmjenama i dopunama, s Građanskim zakonikom i sa zakonom br. 40/2009 Sb., kazneni zakon, s izmjenama i dopunama.

  2. ZAVRŠNE ODREDBE

    1. Ukoliko sklopljeni Ugovor sadrži međunarodne (strane) elemente, stranke su sporazumne da se na njihov pravni odnos primjenjuje češko pravo. Time nisu narušena prava korisnika koja proizlaze iz općih pravnih propisa.

    2. Ukoliko neke od odredaba Općih uvjeta poslovanja nisu više na snazi ili više ne vrijede, ili takvim postaju, umjesto njih vrijede odredbe koje su sadržajno u najbližoj vezi s onima koje su prestale važiti. Prolaskom aktivnog roka trajanja određenih odredbi nije narušena aktivnost ostalih odredbi.

    3. Ugovor je arhiviran uključujući s Općim uvjetima poslovanja u elektroničkom obliku i pristup mu nije otvoren. Ugovor nije sklapan pismeno s potpisima ugovornih stranaka. Ugovor čine ovi Opći uvjeti poslovanja, vaša Narudžba i njen primitak od strane Prodavatelja, odnosno od naše strane.

    4. U periodu od 14 dana nakon dostave robe naručene u E-trgovini Kupcu će biti poslan obrazac za procjenu kvalitete usluge putem Google-a. Kupac na taj način može podijeliti svoja iskustva s trgovinom i robom s ostalim korisnicima. Bit će nam vrlo drago ukoliko Kupac ispuni obrazac.

    5. Kontakt podatke Prodavatelja: adresa za dostavu:
      Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
      98232902
      Poštanska 9
      10410 Velika Gorica

      adresa e-pošte: bok@fashionking.hr
      telefon +420 773 073 420

Opći uvjeti poslovanja važeći su od 18.03.2019.